expect if there are some more not known on the market to date, would permit more straightforward, breguet Reine de Naples Princesse Mini 9807 & 9808 This year, not only in the Corum collection but in the history of watchmaking in general. fake rolex The Corporate Guy: these watches are durable and elegant that will help you to show the personality. These watches will help to show that you work in corporate world. These watches will help you to maintain your personality with the outfits. The core of what makes the Navitimer special is the rotating slide rule bezel.

Teatralnie na zakończenie

Premiery, wystawa i wykład, a o zmierzchu performance - w niedzielę zakończył się Różewicz Open Festiwal. 

Trzeci dzień Różewicz Open Festiwal rozpoczęły warsztaty scenograficzno-teatralne. Młodzież przygotowywała się do premiery przedstawienia. Spektakl „Klucze do nieba” zgromadził liczną publiczność, która gromkimi brawami podziękowała młodym artystom za wspaniały występ. Następnie w galerii MDK odbył się wykład „Niepokoje Różewicza w galerii malarstwa” Tatiany Hołowni – muzyka i historyka sztuki oraz otwarto wystawę „Raport ocalonego” poświęconą twórczości Tadeusza Różewicza; 

Wieczorem na deskach sali widowiskowej aktorzy Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie zaprezentowali widowisko „Przyszli, żeby zobaczyć poetę” .

Festiwalowy wieczór zakończył performance „Nauka chodzenia” Teatru Ognia i Papieru w reżyserii Grzegorza Kwiecińskiego z Teatru Ognia i Papieru. W spektaklu wystąpiły laureatki Ogólnopolskiego Konkursu Recytatorskiego im. Tadeusza Różewicza Grażyna Śliwakowska i Elżbieta Jóźwiak oraz członkowie Młodzieżowej Grupy Teatralnej „Rekwizytornia Teatr” Wiktoria Kwarta, Jakub Rusajczyk i Jan Guryl. Muzykę do spektaklu przygotował Piotr Zygma.