PGK z wysoką pozycją w rankingu

25 listopada 2015


Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radomsku zostało sklasyfikowane na IV miejscu w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Przedsiębiorstw Gospodarki Komunalnej za rok 2015. Jak wskazują wyniki ankiety radomszczanie dobrze oceniają działalność spółki.

- Ranking "Strefy Gospodarki" i "Dziennika Gazety PraPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Radomsku zostało sklasyfikowane na IV miejscu w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Przedsiębiorstw Gospodarki Komunalnej za rok 2015. Jak wskazują wyniki ankiety radomszczanie dobrze oceniają działalność spółki.wnej" miał na celu pokazanie czołówki branży komunalnej, wyróżnienie najlepszych w niej przedsiębiorstw, ale przede wszystkim pokazanie opinii publicznej oraz Internautom podstawowych informacji związanych z tą branżą - napisał do PGK Bogdan Leszczorz, kierownik zespołu redakcyjnego Strefy Gospodarki. - W samym Rankingu analizie poddane zostały kwestie techniczne oraz, finansowe, pod uwagę brane były również dane "miękkie" czyli współudział firmy w życiu lokalnych społeczności, integracja z nimi, prowadzona polityka jakości, czy też udział przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu funduszy unijnych.

PGK w Radomsku zostało ocenione bardzo wysoko. W rankingu na pierwszych trzech miejscach znalazły się firmy komunalne z dużych miast: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu Sp. z o.o., Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. w Toruniu i Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie. Radomszczańskie PGK znalazło się tuż za finałową trójką i, jak nas poinformowała redakcja, zostało ocenione wyżej niż blisko 50 innych firm z tej branży.

Szczegóły dotyczące rankingu można znaleźć na stronie internetowej czasopisma: http://www.strefa-gospodarki.pl/index.php/328-pegieki-trzymaja-poziom.html

Najwięcej o pracy spółki mogą powiedzieć mieszkańcy Radomska, do których PGK dostarcza energię cieplną i wodę oraz odbiera ścieki i odpady. Aktualnie PGK za pomocą anonimowej ankiety sprawdza stopień zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Ankieterka dotarła już do ponad 4 tysięcy osób, które oceniły spółkę. Jak wynika z bardzo wstępnej analizy ankiety większość osób oceniających zakłady spółki wybierała odpowiedź „dobrze”. Tylko 1-2 procent badanych nie było zadowolonych z pracy niektórych zakładów.